Robotică și Programare în abordare STEaM – Modul II

Vanzarea pentru acest eveniment s-a terminat pe data de 25 octombrie 11:30.

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și www.scoalait.ro vă invită să îi aduceți pe cei mici la atelierele de Robotică și Programare în abordare STEAM la Muzeul Antipa!

Tehnologia și știința se întâlnesc în cel mai captivant loc cu putință, la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”! Alături de specialiștii de la Școala IT, îi invităm pe micii exploratori cu vârste între și 6 – 13 ani la o serie de ateliere interactive și creative, unde joaca se transformă în cunoaștere, iar curiozitatea e motorul fiecărei zile.

Ce le oferim copiilor?
O experiență de învățare STEAM completă (Știință, Tehnologie, Inginerie, Artă, Matematică), în care tehnologia e explicată pe înțelesul lor, prin experimente, jocuri și proiecte practice.

Grupa de vârstă:
Programul este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 13 ani.

Perioada de desfășurare:
Atelierele de Robotică și Programare în abordare STEAM se desfășoară Sâmbăta, în Sala Atelier a Muzeului Antipa, între orele 10:15 – 11:30.
Succesiunea modulelor este următoarea:
• Modul I – Lumina (20 septembrie – 4 octombrie 2025);
• Modul II – Mecanisme de mișcare (11 – 25 octombrie 2025);
• Modul III – Programare Scratch (1 – 15 noiembrie 2025).

Modulul II – Mecanisme de mișcare
11 – 25 octombrie 2025
Copiii explorează forțele care pun obiectele în mișcare, construiesc mașinuțe cu Lego Spike Prime pentru curse captivante și programează roboți Codey Rocky să-și urmeze traseele. Activitățile stimulează creativitatea, colaborarea, gândirea logică și abilitățile de programare, oferind experiențe practice și distractive prin joc și experimentare.
Tema 1 (11 octombrie 2025): Explorăm forța invizibilă
Copiii descoperă forțele care acționează asupra obiectelor și le pun în mișcare. Vor construi o mașină cu vele pentru a testa principiile învățate, dezvoltând creativitatea și gândirea logică.
Tema 2 (18 octombrie 2025): Să construim cea mai rapidă mașină
Copiii creează mașinuțe cu Lego Spike Prime și le programează pentru a concura într-o cursă captivantă. Activitatea încurajează creativitatea, colaborarea și rezolvarea provocărilor.
Tema 3 (25 octombrie 2025): Hai să mișcăm roboții
Cei mici programează roboții Codey Rocky să traverseze un labirint și să finalizeze cursa, combinând programarea cu distracția și strategia în joc.

Înscrierea copiilor se face prin formularul https://antipa.ro/rezervari/ , în limita locurilor disponibile.

După completarea formularului (https://antipa.ro/rezervari/ ), veți primi un email de confirmare a rezervării locului, iar apoi veți putea achita online taxa de participare prin: https://antipa.bilet.ro.

Rezervarea fermă a locului se transmite doar după achitarea taxei de participare.

Taxa de participare:
Taxa de participare se poate achiziționa online pe https://antipa.bilet.ro și în reteaua Bilet.ro
— Modul – 225 lei/participant;
— Modul – 400 lei/ doi frați;
— 1 ședință – 85 lei/participant;
— 1 ședință – 160 lei/doi frați;
— 1 ședință – 220 lei/trei frați.

În cazul în care se dorește factură fiscală, aceasta se poate solicita în termen de 3 zile din momentul achiziției taxei de participare pe adresa de e-mail info@antipa.ro .

Sponsor principal : MOL România