Ateliere distractive de Robotică și Programare în abordare STEAM – Modul V

Ateliere distractive de Robotică și Programare în abordare STEAM – Modul V
2 septembrie - 5 septembrie
Sala Atelier a Muzeului Antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și www.scoalait.ro vă invită să îi aduceți pe cei mici la „Ateliere distractive de Robotică și Programare în abordare STEAM” la Muzeul Antipa!
Vara aceasta, tehnologia și știința se întâlnesc în cel mai captivant loc cu putință, la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”! Alături de specialiștii de la Școala IT, îi invităm pe micii exploratori cu vârste între și 6–13 ani la o serie de ateliere interactive și creative, unde joaca se transformă în cunoaștere, iar curiozitatea e motorul fiecărei zile.

Ce le oferim copiilor?
O experiență de învățare STEAM completă (Știință, Tehnologie, Inginerie, Artă, Matematică), în care tehnologia e explicată pe înțelesul lor, prin experimente, jocuri și proiecte practice.

Cum arată o zi la „Atelierele distractive de Robotică și Programare în abordare STEAM”?
Copiii participă zilnic, de marți până vineri, la activități captivante cu roboți educaționali, programare, electronică, realitate virtuală, modelare și imprimare 3D, dar și art & craft pentru stimularea creativității.
Fiecare modul săptămânal are o temă diferită și un proiect unic, pe care copiii îl iau acasă (cu excepția modulelor IV și V).

Grupa de vârstă:
Programul este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 13 ani.

Perioada de desfășurare:
Atelierele distractive de Robotică și Programare în abordare STEAM se desfășoară de marți până vineri, în Sala Atelier a Muzeului Antipa.

Modul V – Casa inteligentă
2 – 5 septembrie 2025, între orele 13:00 – 14:30.

Teme abordate :
– Ce este o casă inteligentă;
– Detectarea mișcării, luminii, sunetului;
– Automatizări simple: lumină, alarmă, afișaj;
– Programarea condiționată (dacă…atunci…);
– Economia de energie prin tehnologie;
– Electronică și programare.

Tehnologii și echipamente utilizate: kituri robotice LEGO Spike Prime, senzori Boson educational, căști de realitate virtula și aug-mentată (căști ClassVR, exclusiv educaționale), imprimare 3D, modelare cu creion 3D, pro-gramare cu roboți educaționali Ozobot, simulatoare software.

Înscrierea copiilor se face prin formularul https://antipa.ro/rezervari/ , în limita locurilor disponibile.

După completarea formularului (https://antipa.ro/rezervari/ ), veți primi un email de confirmare a rezervării locului, iar apoi veți putea achita online taxa de participare prin: https://antipa.bilet.ro.

Rezervarea fermă a locului se transmite doar după achitarea taxei de participare.

Taxa de participare:
Taxa de participare se poate achiziționa online pe https://antipa.bilet.ro și în reteaua Bilet.ro
— Modul – 300 lei/participant;
— Modul – 550 lei/ doi frați;
— 1 ședință – 80 lei/participant;
— 1 ședință – 150 lei/doi frați;
— 1 ședință – 200 lei/trei frați.

În cazul în care se dorește factură fiscală, aceasta se poate solicita în termen de 3 zile din momentul achiziției taxei de participare pe adresa de e-mail info@antipa.ro .

Sponsor principal : MOL România